5 ay 6 günlüğüz dün doktor kontrolümüz vardı ek gıdaya hazır olduğunu belirtti kendisi liste falanda verdi fakat ben size de danışmak istedim ❣️ Üç gün kuralını biliyorum zaten bi kaç sebze meyvede uyguladım benim merak ettiğim üç gün kuralından sonra neyi ne ölçüde vermeliyim örnek meyve püresi bi öğünde ne ölçüde yemeli yada yoğurdu falan ? Bi de kaşık maması ne önerirsiniz?