Her zaman değil ama çoğu zaman yüksek seste yapıyor yeni birisi gördüğünde yapıyor ya da yatıyor olsun biz odaya girdiğimizde bizi görünce gülerek yapıyor endişelendim otizmden şüphelendim ama yok yani göz teması kuruyor ismine tepki veriyor konuşmak için çabalıyor otizm belirtileri yok