Eceemm 4.5 aylıkken bende doktora sordum hocam ne zaman oturtacağız, herkes artık oturt diyo dedim. Masada yemek yerken kucağında oturtabilirsin. Balkona oturmaya çıktın mesela yine kucağında destekli ve yarım oturtabilirsin ama tam oturtma ve çok uzun süre değil. Max yarım saat max oda dedi. 6. Ayı görelim erkek bebek kemikleri daha geç gelişiyor dedi benim doktorum sürekli sakin ol oğlu herşeyi yapacak zaten acele etme o sana ben artık oturmak istiyorum ben artık yemek yemek istiyorum diyecek. Erken ek Gıda erken meme reddine sebep olabilir. Ne gerek var dedi. Düşündüm haklı. Heyecanlıyız tabi ay şöyle ay böyle diye bence de gerek yok. 6: ayı bekleyin 6. Ayda da destekli başlayın derim