1 aylık bebeğim hep kafasını soluna çevirerek uyuyordu sağa alıştırmaya çok uğraştık şimdi de sadece sağına dönük uyuyo. Düz yatırıyoruz hemen kafasını çeviriyo başını sabit tutuyoruz mızıklıyo başının yanlarına birşeyler koyuyoruz sürekli dönmek için çırpınıyor dönemeyince sıkılıyo ağlıyo. Kafa şekli arkaya doğru uzuyo yatış şeklinden. Kafa şekli için yenidoğan yastıkları oluyomuş araştırdım yorumlara baktım ama her yastığa kimi iyi demiş kimi kötü. O yüzden seçemedik. Aranızda kullanıp öneride bulunacak olan var mı ?