Smyra58 3 ogun 4.ogun mama icip yatmasi..
8.kahvalti
12de oglen corbasi(ilik sulu sebze tarhana vs.)
4de araogun
6 da aksam yemegi(kiymali ana yemekler sulu eksili kofte,sebze kofte,sebze icine kiyma)
8de mama…
Wasabii var bende genelde cok pratik oldu ek gida seruvenimiz :) arrtik yavastan salca yerine domates suyu koyarak kendimizede ortak yaptgm oluyor..sukur yememe olayi yok sadece kahvaltida tatli seylere alisirmisim bunu naasil asarim bilmiyorm muzlu pankeki yiyor mesela omlet yemiyor :)