Mutlu-anne 1 bucuk aylik bebegim var besiginin içine anne yani yatagi koydum dogdugnda ama kafasını koydugum yer artik cukurlasti bebegm uykuys zor dalıyor rahat edemiyor bacak kismi yuksekte kaliyor cunku siz yastik kullaniyormusunuz ne yapicm
Zeyzey2019_ Mutlu-anne yastık değil de yatağın altına nevresim vs koyarak biraz dik konuma Getirebilirsiniz yatağını. Başının çukurda olması biraz riskli o dönemler için. Reflü yatağı da alıp kullanabilirsiniz yastık yerine. Hem bebeğiniz için de güvenli olmuş olur başı yukarıda kalacağı için
Cihangiriinannesii Mutlu-anne Bebekler için boğulma önleyici delikli yastıklar var onlara bakabilirsiniz. Bu arada reflusu filan yoksa normal bir şekilde yatirirsaniz beşiğine bence sorun kalmaz
GkhanKbr Mutlu-anne Yastık riskli ve zararlı canım. Yükseltme yapmak istiyorsan yatağın baş alt tarafına bir şey koyarak eğim verebilirsin yada ayaklarının altından.
[silindi] Mutlu-anne neden çukurlaştı yatağı mı yumuşak yastık 2 yaşa kadar kullanmayın yatağıda sert olmalı
Mutlu-anne [silindi] yatağı sert normalde ama ben icine anne yanı yatağı koymustm hep oyle görmüştüm ama yata yata çukurlasti basini koydugum taraf
Mungan4089 Mutlu-anne Dr lar 2 yasa kadar yastık kullanımı öneriyor onermiyor yastık kullanmayın. Yatağın duz olası gerekiyor ayak kismi nasil yukarıda kalıyor onu anlamadım yatakta sorun varsa diz ve sert bir yatak alin acilen rahat yatsin .
Mutlu-anne Mungan4089icindeki anne yani yatagini cikardim valla sert di besik zaten simdi ole yatirdim meger bunu hic icine koymamaliymsm