Mircan inşallah🙏🏻 Sen kendi yediklerine falanda dikkat et diyetisyenin önerdiği bir çay vardı
2 su bardağı sıcak suda 1 yemek kaşığı anason tohumu veya rezene 1 tane orta boy çubuk tarçın 1 yemek kaşığı kurutulmuş hindibayı kaynatmadan sıcak suda demleme yapıp ılıyınca iç ben diyete başladığımda gaz sıkıntımız bitmişti bizim yapmamıştım hiç ama yapanlar memnun olduklarını söylemişlerdi sütten geçer inşallah faydasını görürsün