ben 4 aylıkken verdim :) gaz olayı bitince . ben nasıl verdiğini anlatayım belki işinize yarar bize doktorumuz bişeyler söyledi onun dediklerini uyguladık tüm gününü rutine göre yaptık herşey saatliydi uyumadan önce mesela bebeğin isteklerine göre oyun banyo kitap okuma mamasını içme ve uyku yapmıştık tüm rutin bittiğinde beşiğe kıyardım loş ışıkta başlarda müzikle uyuyordu pışpış yapıyordum hafif yada beşiği hafif sallardım 2 ay sonra alıştı müziksiz bile uyuyordu şimdi 14 aylık rutin hala aynı 😊 artık zaten günde 1kez uyuyor başka uyumuyor ve yoruluyor beşiğe gidince banyo da yapınca yarım saate kalmadan uyuyor yakında yatağa geçicez bakalım değişecek mi bilmiyorum