Oturur şekilde göğsünüzde kalbinizin üzerinde uyutmayı fdemneyin acele etmeyin iyice dalsın güvende hissetsin. Dış dünyaya alışmaya çalışıyor bebeğiniz karanlık sessiz sıcak sadece organlarınızın sesinin olduğu biyerden geldi ve alışmaya çalışırken tek tanıdık bildiği kalp ritminiz sesiniz ve kokunuz mümkünde parfüm vs kullanmayın anne karnından çıktığını anlayıp güvende hissedene dek bırakın işi gücü kucağınızdan bırakmayın teninize yaslayın kokunuzu alsın kalp atış ritminizi duysun biraz ninni mırıldanın huzur bulacaktır. Bende öyleydim şuan 3 ay 11 günlük kucağımda uyuyor iyice dalınca beşiğinde mışıl mışıl geçici bi süreç.