Nsbefndk Kızlar merhaba Yeni katıldım aranıza. Kızım 5 aylık ve emerek uyumak istiyor emzik tutmadı beni kullanıyor eğer emerek uyutmazsam ağlıyor ne yapacağımı bilmiyorum bu durum kötü Bi durum mu sizce bebeğimin böyle yapması normal mi?
bossbabysmom Nsbefndk bnmde memede uyuyor desteksz uyutmk en guzeli tabii ama memede uyuması sallamadan daha iyi bnce
iki_prens_annesi_ Nsbefndk emerek uyuduktan sonra yerine koydugunda uyanmiyosa cokta kotu bi durum degil bence benim oglumda 5 aylikken bi donem oyleydi suan 6 aylik zor bela Emziriyorum ter icinde kaliyo
Fasulyem Nsbefndk benimkide meme de uyuyor valla hem de yatarak emziriyorum tepiniyor bir emiyor tepiniyor sonra uyuyor ne olacak böyle ilerde inşallah sorun olmaz
Nsbefndk Ysmn_0 emzirdikten sonra yatağına koyup pışpışlıyorum bide işimiz zor valla memeden çekince aralıyor gözlerini
Nsbefndk iki_prens_annesi_ yerine koyunca hafif gözlerini aralıyor pışpış yapınca dalıyor geri ama uykusu uzun sürmüyor benim kızımın 40 ı çıktıkran sonra 30 dk bile sürmüyor uyuması
Nsbefndk Fasulyem inşallah bende çok kafama takıyorum ilerde sorun yaşamaması için de çok dua ediyorum
iki_prens_annesi_ Nsbefndk insallah duzelir benim oglumunda hep 40 dk felandi en fazla 1 saatti bugun masallah nazar degmesin 2 bucuk saat uyudu hala soktayim 3u ceyrek gece uyumustu suan uyanmadi o kadar mutluyum ki gunde bi kere boyle uyusa yeter
Nsbefndk iki_prens_annesi_ maşallah sübhanallah inşallah canım hep böylr uyusun bebişlerimiz 🤲😊 uzun uyku mutlu bebiş 😊 darısı benim kızıma inşallah