Merhaba 1 haftalık lohusayim göğüs ucum olmadığı için meme ucu ile emziriyorum bebegim ağlıyor emzirirken tutamadığı için çok zor da kalmadıkça biberon ve mama vermek istemiyorum ama bebeğim çok fena ağlıyor zor sakinlestiriyorum.. 😒 bu durum başına gelen var mı meme tutamama ağlama?