Ayparemmmm son günlerde bu krem hakkında cok post açılıyor hatta bugun birine daha yorum yaptım biz 1.5 yaşındayken pisik için kullandık dediğiniz gibi ince sürülüyor zaten sürekli kullanılacak bi krem değil en fazla 1 hafta kullanılıyor biz zararını görmedik zaten zararı olsa bu kadar çok doktor vermez hala kızımın kizarikligi olduğu zaman tek seferligine surerim iyi gelir ben sadece yüze sürülmez diye biliyorum ama doktor sür dediyse bildiği vardır