Ayseesra yenidoğanlarda o tarz cilt problemleri görülüyor. Eğer sadece yüz bölgesinde kalırsa geçecektir ancak ne yağ ne de anne sütü sürmeyin. Yağ bölgenin hava ile temasını kesip kızarıklıgın yayılmasına veya alevlenmesine neden olur. Anne sütü de çok şekerli yapışıp kalıyor. Cok kalın giydirmemeye , kışın 2-3 günde bir yıkamaya ( haftada bir kez şampuanla diğeri sadece su ile) çalışın ve iyi bir cilt nemlendirici ile sabah akşam vücudunu ve yüzünü nemlendirin. kakasını vs. gözlemleyin. Besin alerjisi belirtisi de olabiliyor bazen. Geçmiş olsun.