-PembePanterMom 1 ay 16 günlük olduk el ve ayaklar hep soğuk üşüdüğü için mi öyle yoksa normal mi bu durum ve üşüdüğünü nasıl anlayacağım ben ☹️
Tazeanne33 -PembePanterMom normal canm kan akisindn dolayı o şekil. Ensesi soğuksa üşüyor demktr istersen yinede bi sağlık ocagindaki ebelere danış en azindn için rahat eder
Baby_Mila -PembePanterMom normal bir durum kan dolaşımından dolayı oluyor üşüdüğünü ensesinden anlayabilirsiniz ensesi soğuksa üşüyordur
GizemHazal -PembePanterMom bebeklerin elleri ve ayakları soğuk olabilir bu üşüdüğünü göstrmiyor kıyafetinin olduğu yer sıcaksa üşümüyordur ama soğuksa üşüyordur
Nuran6024 El ayaklar soguk olabilir ense veya vücuttan öğrenilir sıcaklık el ayak soguk olsada üşüdüğü anlamına gelmiyormuş
Mlkasl Benim kızım 8 aylık eli bacakları ayakları hep buz gibi ve ıslak doktora götürücem normal değil bence
hayalimgercegim-0910 -PembePanterMom bebeklerin elleri ve ayakları kan akışından dolayı soğuk olur. Ensesinden ve göğsünden anlarsınız üşüdüğünü. Doktorumuz bize kışın bile çorabı boşverin diyor😂