Merhaba anneler kızım 19 aylik ve nerdeyse 3 4 aydir büyük bir paylaşmama sorunumuz var küçüktur öğrenir dedim ama gün geçtikçe artiyor. parkta, arkadaşlarımın çocuklarıyla, akrabayla kim olursa olsun asla bişey paylaşmıyor başkasının elindekini alıp benim diyor vermiyor katılana kadar ağlıyor. Bu durum beni çok endilesendiriyor zamanla düzelir mi anlatmaya çalışıyorum ama ağlamaktan beni dinlemiyor. Kardeşi fln olsa çocuğu yiyecek benim kız o derece paylaşım sıfır ve kıskanç babası bana onun yanında dokunmaz yada benle konuşursa baba sus baba git der gelir kucağıma oturur. Ben bunu nasıl aşabilirim fikirlerinize ihtiyacım var..