Merhaba arkadaşlar, benim sorunum bebeğime sütümün yetip yetmediği. Şu an 1 aylık sabah akşam 60 Cc mama veriyorum onun dışında hep emziriyorum. Acayip emmek istiyor uyanık kaldığı her an memede olmak istiyor vermezsem ağlıyor. Bu şekilde beslenerek ayda 1 kg aldı. Sağlık ocağı da doktoru da mama verme diyor ama 1.5 kg alan bebek bile var. Mama takviyesiyle 1 kg çok değil gibi geliyor ama kafam çok karışık. Mama vermek istemiyorum ama ne yapayım bilmiyorum.
birde emzirirken sür sürekli tazyikli geliyor mu yoksa ilk tazyikli sonra dan çektikçe mi geliyor.