Bebilottim Cemreduru ben de bebeğim erkek ve yaz bebeği diye almadım. Şimdi 4,5 aylık alasım var ama geç mi kaldım blmiyorum. Şuracıkta bekliyim. 🌸
Cemreduru Bebilottim bende denemek istiyorum acıkcası bebek arabası ile cok zor oluyor heryere gitmek , sanki kanguru ile daha özgür dolasıcakmışız gibi hissediyorum🤔
Humi Bebilottim benimko 6 aylik olucak yarin ebebekten alicam. Arabayla hergun disari cikiyorum 2-3 saat disarda oluyoruz uyku saati gelince yerine yatmak istemiyor o arada kanguruya alirim. Bide dis cikaricak ne tuvalete izin veriiy ne yemek yapabiliyorum yapisik geziyoruz o donemlerde kullanirim diye alicam
pnar92- Solomombaby ninkini aldım ben çok güzel ve çok kaliteli kızım 2 aylık kısa mesafeli yerlere gittiğimde koyuyorum gidiyoruz
Annebalisi Ben asla kullanamadım onu 2 kere takıp çıktım ama yok ikincide yolun ortasında çıkarıp öyle devam etmiştim yoluma hatta asla kullanışlı gelmedi bana o yüzden gereksiz buluyorum.
tuananilmoms Cemreduru her bebeğe göre değişir bu durum bizimki mesela sevmedi solomombaby her yöne almıştım 3-4 defa anca koymuşumdur , sattım sonrada zaten🤣 alıcaksanız eğer umarım sizin bebeğiniz sever
mermik Bebeğine göre değişiyor bence. Arkadaşımın kızı hiç hoşlanmadı ama benim kızım çok seviyor. Hatta arabayı boşuna almışız bile diyebilirim. Ben bacak kısmına kalın bir battaniye sararak ve başını kapatarak Ankaranın akşam serinliginde kullanıyorum. .
Melekadel Ben babalinbayb aldım her gün kullanıyorum 4 aylıktan beri kızım maşallah çok seviyor şuan 9 aylık hala kullanıyoruz ❤️
Sarisey Cemreduru cok gerekli asiri gerekli bence😅 yaz kis demeden kanguruyla gezdim ben. Market pazar islerimi de halledebildim. Bir yerde ozgurluk sagliyor insana
Demetbulut Cemreduru doğumdan önce aldım 20 günlükken kullanmaya başladım şimdi oğlum 9 aylık elim ayağım oldu ki bende bel fıtığı olmasına rağmen solomom baby kullanıyorum çokta rahat ediyorum çok uzun yuruyemiyorum ama her gün mutlaka bi turlayıp geliyoruz
Zeyha Demetbulut benim bebeğimde 2haftalik bende acaba kullanabilir miyim diye tereddüt ettim içinde rahat oturabiliyorlar dimi bende kullanmak istiyorum dışarı çıkarken??
Linasuannesi Cemreduru çok gereksiz bişey ya onu takıyosun bebeği tutuyosun yinede ben 4tane denedim dördüde eziyet bence alma sakın
Deletedmom_50 Cemreduru benim elim ayağım kanguru. Takıp saatlerce yürüyoruz birlikte. Gerekli mi değil mi tamamen sizin yaşam stilinize bağlı bir şey diyemem ama kışın kullanım açısından da bir sıkıntı yaşamazaınız. Zaten bebek size yapışık okduğu için hiç ısı kaybı yaşamıyor hatta çok sıcaklıyor da. Altına kalın bi eşofman bir de ayakkabı tamamdır.
Cemreduru Deletedmom_50 bende bebek arabası ile cok zorlanıyorum sanki kanguru ile daha özgür olucakmışız gibi geliyor
CemreKerem35 Cemreduru yani ben hep tek olduğum için evde çok kullandım iş yaparken falan dışarda da oğlum bebek arabasında yatmak istemezdi pek dolaşırken baktık huysuzlaniyor eşim takardı hemen oğlum da sakinleştirdi sanırım biraz bebekle alakalı kucak seven bir bebekse rahat kullanırsınız .
Muhammedd23 Cemreduru iki çeşit kangurum var evde duruyor ikiside markası ne olursa olsun omuzlar ağrıyor