Cemreduru Merhaba, bebeğim 1bucuk aylık. Yaklaşık 1 aydır gaz sancıları devamedıyor. Aksam 8-12 arası genelde cok şiddetle bu sancıları yaşıyoruz resmen saatimiz var. Siz gaz sancıları için neler yapıyorsunuz?
h_yigit2 Cemreduru biz bugün 71 günlük olduk emziriyorum anne sütü alıyor doğduğundan beri çok gazlıydı paşam şimdi çok rahatladı biogaia sayesinde tavsiye ederim günde 5 damla ben sabah akşam ayarladım düzene giriyo merak etme sakın😄
Ftmvrs13 OzgeOzkan suyu kaynat canım içine 1 çay kaşığı rezeneli koy ağzı kapalı demlensin bi beş dakika bardakta sonra hem kendin iç bende soğutup bi kaç çay kaşığı bebeğine ver insallah şifa olur evet bizde etkisi oluyordu
Mavi2020 Cemreduru bizde 3 aylık olduk hala devam ediyor ben kimyon tohumunu kaynatıp içiyorum bebeğime de rezene kimyon kaynatıp içiriyorum rahatlıyor ve sab-simplex damla veriyorum günde 4kez 10 damla ama düzenli saatlerle 4saatte bir
Cemreduru Mavi2020 bizde biogaia ve nurse harvey kullanıyoruz biraz rahatladı aslında ama yine de gaz sancısı cok zormuş🤦🏼♀️