Ebubekirim-61 Dün 2. Ay aşılarımızı olduk ve dün bi hayli huzursuz su bugün ise baya uyudu emdi uyudu mama yedi uyudu bi ara uyandı kahkahalarl havalarda uçtu yedi yine uyudu varmı böylesini yaşayan.
Meftunbade Bazı aşılar uyku yapabiliyor 2.ay aşısında benimde bebegim çok uyumustu duygu değişimi olması da asi yeri ağrıyor olabilir