Kızlar mamas papas bebek arabamızın Avionaut kite0-13kg. pusetini ya da anakucağı mı deniyor satıyorum. Bitanesi evde olmak üzere sadece 3 kez kullanıldı. Pandemiden sokağa çıkma yasaklarının olduğu döneme denk geldiği için kullanamadık sonra bebeğim oturmak istediği için binmedi. Arabasının normal koltuğuna geçtik. O dönem oturmak istediğini anlamadığımızdan acaba rahat mı etmiyor diye düşünüp bel destekli minderi(sevibebe) almıştık onunla birlikte satıyorum. Mamas papas ve başka bebek arabalarına da uyum sağlıyor. Oto koltuğu olarak da kullanılıyor.
nasıl konduğunu bilmediğim için fotoğraf koyamadım. Yardımcı olursanız ekleyebilirim. 0dan farksız gerçekten. Bi yerinde sadece 2cm bir
çizik var o kadar onu da biz de görmemişiz bugün fotoğraf çekerken farkettim.