GamzEmre canım bende beneto kullanıyorum bebeğim 2ay 21 günlük ara ara doktora alışverişe falan gittiğimizde kullanıyorum malum kış çok dışarı çıkamıyoruz ama ben memnun değilim ya sanki her an kırılacak gibi geliyo sağlam değil gibi hissediyorum çok dışarı çıkmadığımız içinde değiştirme yenisini alma taraftarı değilim ama bence daha kaliteli bişe al travel alacaksanda çok kalitesiz bence kullandıkça gaç guç sesler geliyor sanki bebeğim içinden her an düşecek gibi hissediyorum kullanırken sürekli kontrol etme ihtiyacı hissediyorum bilmiyorum ya krafttır kanzdır pierre cardindir bu tarz bilindik kaliteli markalara yönel bence durumun varsa ben önermiyorum