Mom34 benim doğumdan önce iki gögüsümdede kitle vardı ameliyatla alındı doğumdan sonra gittim doktor emzirdiğim için bakmak çok istemedi çünkü emzirme döneminde göğüsün şekli yapısı çok değişir dedi emzirme bittikten sonra hatta birazda zaman geçsin öyle gel dedi . Sana bunu niye söylüyorum için içini yiyecekse genel cerrahi bölümüne git göster ama emzirdiğin için net bir şey söylemeyebilirler .