Bende sezeryan doğum yaptım benim hiç göbeğim kalmadı hatta karnımı dikerken hemşirelerin dediği kelime şuydu aaa sanki normal doğum yaptımis gibi hiç gobegi kalmadı dediler bende beni kandırıyorlar sandım odaya geçtim bı baktım gerçekten de yoktu göbeğim