Bizde 17.5 aylığız bu aralar en çok eğlendiği şey renkli kalemler,boyalar kitaplarını boyuyor ama genellikle duvarlar favorisi bıkmadan,yılmadan top oynuyoruz gol yap deyince ayağıyla vuruyor hemen kahkahalar eşliğinde hareketli kitaplar aldım kitapların nerde deyince alıp getiriyor kucağıma oturuyor hemen okuyoruz birlikte evimiz dubleks sürekli merdiven inip çıkıyoruz vazgeciremedik malesef hatta kendiliğinden saklambaç oynamayı öğrendi biz babasıyla asagidayken sapsirik odasına çıkıp kapının arkasına saklanıyor 😅 sürekli söyleniyor sanırım cümle kurmaya alistiriyor kendini anne,baba,dede,anneanne,mama,ham ham,hav hav,bitti,gitti,gel,nerde diyebiliyor henüz söylediğimiz herşeyi yapıyor oyunumuz bittikten sonra da birlikte ortalığı toparliyoruz yaklaşık 2 saattir de uyuyor melek oğlum 😇🧿