Merhaba arkadaslar birtek benim kizimmi boyle anlamadim gun icerisinde buyuk çoğunluğu aglayarak geciriyor. Geceleri uyumuyor devamli kucakta olsun istiyor ve 3 gundurde yedigi mamayi kusuyor ama benim sütümü kusmuyor anlamadim ya bu arada 4 ay 2 gunluk