Aliiisss benım 4 aylık bebegimde covid gecirdi bi ara cok ateşlendi, çok öksürdü ve hiç emmiyordu anladık zaten covid oldugunu. Çünkü ondan sonra eşimin testi pozitif cıktı.Sağıp kasıkla verdim 😋cok hafif atlatıyolar anlamıyosn bile rabbim onları korur😎sen kendine bak😇