Minnakkizinannesi Arkadaşlar avcılar hospital de çocuk doktoru önerisi olan varmı? Mustafa bey, feyzullah bey elif hanım hakkında bilgisi olan var mı ?
Prenses42 Minnakkizinannesi canım bizim doktorumuz Feyzullah hoca çok iyi ilgili fuzuli yere test vs felan yapmıyor en ufak birşeye ilaç vs vermiyor ve whatsaptan anında cevap veriyor biz çok memnununuz 👍🏼
minikcancan Minnakkizinannesi 11 günlük anneyim ilk muayenemizi ve 1 haftalık muayenemizi elif hanım yaptı bizi rahatlatması sakin bir yapıda olmasını sevdim. Bundan sonra bebeğimi ona götürürüm
damla_44 Minnakkizinannesi Mustafa bey oglumun doktoru iyi bir doktor anlatıyor detaylı mesela 25 inde götürdüm ek gıda ile ilgili baya bilgilendirdi neyi nasıl yapcagıma kadar doçent bide
minikcancan Minnakkizinannesi yok vermedi istemek de aklıma gelmedi acıkcası sadece 2 kere muayene olduk. Avcılar hospitalda dogum yaptıgım için o doktora gittim
Minnakkizinannesi damla_44 bende ona gittim 2 kez memnum aslında ama biraz soğuk geliyor çocukla çok iletişimi yok gibi geldi ondan başka doktora mı götürsem diye düşündüm bide bu hafta izinli haftaua yokz 3 ay kontrolümüz geçti 1 hafta geçti dahada geçikmek istemedim elif yada feyzullah beye götürsem diye düşündm
damla_44 Minnakkizinannesi anladım evet ilk basta bende fark ettim pek iletişimi yok ama bakıyorum son zamanlarda onun dilinden konusmaya calışıyo falan sasırdım 😊