zeyzey29 zeynep hanım neden bu kadar sinirlendin yargi dagtyorsun kadın birsey yazmamis burda o kadar gereksiz postlar varken buna mi takildın herkes evladının iyiliğini ister bende esime söyluyorum olsun cocugumuz kepce kulak ne farkeder hayır diyor benimle küçükken çok dalga gectiler onunla gecmesinler diyor yani çokmu şey istemiş allahtan normal dogum yaptgimiz da cocukların kafala sekilleride bozuk oluyor onuda düzeltmeye calsyoruz ne yani simdi bu bebelerimizi beğenmediğimiz anlamınami geliyor bence bu kadar gerilecek ,birinin kalbini kiracak bir post degil