Selam güzel anneler, 2.5 aylık oğlum var ve zaten sütüm az geldiği için mama vermek zorunda kalıyorum.. Şimdilerde ise sağımda 10-15 cc süt geliyor azıcık 😔 Ve göğüslerim çok geç doluyor.. Üstüne bir de oğlum 2 haftadır mamayı da kabul etmiyor. Kilo almıyor. Galactago damladan bahsettiler kullanan faydasını gören var mıdır? 2 aydan sonra sütüm artar mı sizce 😔