Leo_ pasaminannesi06 Gratisten aldım hamilelikte Doğumdan sonra çok kullandım göğüs uçlarıma saçıma çok sürdüm kullanmaya devam 👍🏻
pasaminannesi06 Smdi sipariş verdim oğlumun cildincok kuru nasıl kullanıyoruz hanımla yardımcı olur musunuz 150mg sipariş ettim bakalım
pasaminannesi06 Bizim cildimiz cok kuru ve kızarıyor egzama gibi düşünün bende günde bir iki kere yüzüne ve dış döneminde beneklere iyi geliyormuş önemli olan organik ve soguk sikim olması imiş sağolsun arkadaşlar sayeisnde sipeisnverdim insallah sfa olur oğluma aktarda satılana güvenemedim neden derseniz. Organik değil isimleri hiç duyulmamış ondan dolayı en cok kullanıp memenin kalinanlar bunlar birde makarnavitma vardır bakalım insallah şifa olur oğluma
Mehmet pasaminannesi06 merhabalar Hindistan cevizi yağı almak istiyorum oğlumun yuzune sürmek için. Baktım sizde post açmışsınız. Kullandınız mı ? Memnun kaldınız mı?
pasaminannesi06 Mehmet evet kullandım memnun kaldım evdeki herkes kullandı diyebilir ucuk morluk geçirme agri herseye birebir geliyor ama kullanma yaptığını duygum icin arada bir sürüyorum ama her gün müşteki steplia krem sürüyorum cok memnunim
Mehmet pasaminannesi06 tesekkurler canım benım cok sagol. Bnde almayı düşünüyorum hem kendım ıcın hemde oglum ıcın. Ogluma dogdugundan berı zeytın yagı kullanıyorum ama yuzu ıcın hındıstan yagı daha ıyı olur hem guzel kokar🥰🥰