cok sinirimi mi bozuyor bur durum babasına cok düşkün buna bisey demiyorum hoşuma da gidiyor ama benim peşimden hic ağlamıyor babasi gidince feryat figan bir yandan diyorum bütün gün gormuyo özlüyor vakit gecirmek istiyor ondan asla bana gelmiyor simdi babannesi halasina koşuyor arkasından ağlıyor benim arkamdan hic ağlamıyor bitek evde tekken tuvalete filan gidersem oda tek kaldi diye ikimizden cok iyi anlaşıyoruz sarılıyoruz oynuyoruz ama bunları görünce beni unutuyor cok üzülüyorum benden sıkılıyor mu acaba 8ndan mi yapıyor anlamadım dalga geçiyor benimle bak annesine gitmiyor falan deli oluyorum benim durumda olan anneler var midir ağrıma gidiyor bütün herseyiyle ben ilgileniyorum kimse yardim etmiyor bizim hanfendi başkalarına koşuyor babasi haric😀😀