Olivki Merhabalar Oğlumun lcw, hello baby, mammarama, h&m gibi marka olan tulum, yelek, pijama, kaban, çıtçıtlı badi gibi kıyafetlerini satıyorum. Hem de hepsi yarı fiyatına!!
Olivki https://imgyukle.com/i/5KkLNP https://imgyukle.com/i/5KkNqq https://imgyukle.com/i/5KkHEN Bunlar gıbı daha bir suru şey var 3lü takımlar bambaki marka, kapşonlu kulaklı polarlar gibi hatta güpürlü beyaz lohusa gecslik sabahlık, orjinal hint kına elbisesi, vakko beyaz nişan elbisesi de var😇 resımlerı goruyorsunuzdur inş letgoda çağrıtuğçe kullanıcı adıyla bakabılırsınız🙏🏼