Merhaba güzel anneler.
7 ay 25 günlüğuz. Hiç ama hiç su içmiyor. Biberonla veriyorum , kaşıkla veriyorum olmuyor. Avent alıştırma sulugu da aldım . Hep boğazında kalıyor su, öksürüyor. Kaşıkla minik minik damla şeklinde versem de kalıyor bazen, asla su içmiyor yani. Var mı farklı öneriniz? Bir sorun olacak diye korkuyorum.