Yeni diziyi izlediniz mi kızlar nasıl buldunuz🙃
ma9419 izledim baya güzel bence
ma9419 fragmanı görmüştüm ilk hoşuma gitmişti bugünde yarısından izleyebildim güzel 🤗
ma9419 ewet çok iyiydi 2.bölümü merakla bekliyorum
Pineapple20 bencede☺️
Eren_bebek beni de fragman bi etkiledi zaten bu akşamda izledim merak uyandırıyor konusu ☺️
DDamlaa bende☺️
ma9419 tekrarı varmis izliyorum suan 🙂
Bana bi tek adamın arkadaşlarının yaptığı çok acımasız geldi sonuçta bi hemcinsin aldatılıyor