Bernagokhan Bir bucuk aylık oğlum var bu 2 gündür gece uyuması için beşiğe koyuyoruz tam dalınca şiddetli şekilde ağlayarak uyanıyor. Sebebi ne olabilir canı yanıyor gibi şiddetli şekilde ağlamasının bir açıklaması var mı
Karpuzreceli Bernagokhan ilk akla gelen gazı olabılır.gazı çıkarılmayan bebekler sıkışma olduğunda rahat uyuyamazlar emzırdıkten sonra gazını çıkartıp öyle uyutmayı deneyın.iyi akşamlar