Mom084 ya bizimki de oyuncu resmen. Atta gidelim diyor tabi o an müsait olmuyorsam işim bitince gidelim kızım diyorum. Bakıyor gerçekten işim var kendi kendine oyun oynuyor 1 2 dakika. Sonra niyeyse ya düşüyor ya yüzüne birşey geliyor ki takip ettim resmen bilerek yapıyor bunları. Sonra içli içli ağlama faslı, kucağıma alıyorum çok mu acıdı kızım diyorum iki gözü iki çeşme acıdı diyor sonra da sağlam bir duygu sömürüsü ile attaaaaa gidelim mi diyor. İstiyorsam götürmeyeyim. Götürene kadar düşer valla