Prensesannesi3535 Selam anneler. 6 ay 4 günlük kızım var devamlı ayağım da sallayarak uyuyor kendi kendine nasıl uyumasını saglayabilirim bu şekilde bebeğini alıştıran var mı yardımcı olurmusunuz teşekkürler
Melekler Prensesannesi3535 hep sallamıyorum meme de uyuyor yatağında sallıyorum bazen bazen hiç sallamıyorum büyüdükçe alışır
Prensesannesi3535 Melekler Kızım emmediği için mama yiyor ayakta sallanmadıkca uyumuyor bende çok zorlanıyorum sallamadan uyumaya alıştırmak istiyorum
Melekler Prensesannesi3535 hm evet emse emdiği yerde dalar. Odasını karanlık yapıp ninni açabilirsin yorulur beşiğinde uyur belki
Prensesannesi3535 serebro Aynı durumdayım bende çok zor ayakta sallanmadan uyumuyor care arıyorum artık
Mehmetim01 6 aydir ayagimda salladim ve artik ayaklarimi hissetmedigim bir gun kendim egitim verdim 1 haftadir kendi uyuyor bende rahat rahat dinleniyorum hatta bu konuda post acmistim okuyabilirsiniz
Prensesannesi3535 Melekler Evet emiyordu o zamanlarlar emerken uyuyordu mama yediğinden beri ayakta sallamaktan yoruldum neler denedim😔