Altntaskadrye Kızlar göğüslerim yarılmıştı resmen hep açık geziyordum sızlıyordu çocuğumu bile emziremiyordum iki gün oldu kullanalı çok şükür ki yaralar geçmek üzere ve sızısı dindi tavsiye ederim 😊 durumumuzun olmamasına rağmen aldım ve iyiki almışım
BalarisiYusra Altntaskadrye benimde çatlamıştı çok acıyordu emzirirken mahvediyordu beni ben kendi sütümü sürdüm ve Madecassol kullandım iyileşti çok şükür artık acımıyor bişey sürmüyorum kremimde kaldı öyle bisürü var içinde bitiremedim 🙂😅
mine-s Altntaskadrye hangi marka aldınız, ben de hassasiyet var diye aldım birkaç gün kullandım. Onu kullanmaya başlayınca kremi bıraktım ve çatlak oluştu. Bu sefer kapağı bıraktım kreme geri döndüm ama incia krem de iyileştirici değil sanırım nemlendirici
efe_2020 Altntaskadrye Hamileyken almıştım göğüslerim çok hassastı inceydi yara olur diye korkuyodm aldım kullandım sıfır yara sıfır acı ile emzirdim hep , çok güzel birşey gerçekten Allah razı olsun bulandan 🙏
Altntaskadrye BalarisiYusra bende kremler kullandım kuzum fayda etmedi en son çare kapak aldık ne güzel sende hafif atlatmışsın 😍🐣
mine-s BalarisiYusra hemen almam lazım, benim de çok acıyor ve çatladı. Kremliyorum incia ile ama acıya etkisi yok sadece nemlendirici galiba. Bu kremi emzirme öncesi memeden silmek gerekiyor mu nasıl kullandınız ?
Kuroneko Kesinlikle. Hamileyken aldim pek de inanmadim açıkçası ama sifir gogus yarasiyla 9.ayi bitirdim 2.ayda biraktim kullanmayi, disleri çıkınca hafiften can acisi hissetmeye basladigimda tekrar kullandim aninda gecirdi
mine-s BalarisiYusra kaç gün kullandın canım biraz önce başladım sürmeye, kaç günde etki beklemeliyim
mine-s Altntaskadrye silver nurse aldım iade edicem, bu yukarıdaki krem de işime yaramazsa silver mom alırım nurse ile aynı fiyattı
Altntaskadrye mine-s aynen fiyat aynı ben memnun kaldım ama ne farkı olabilir ki aynı işlevi görmüyor mu 🤷♀️
Altntaskadrye Altntaskadrye Canım göğsüm hala yara emdikçe uyuşuyor artık kapaklar koruyo ve yumuşak tutuyor sadece