Nil202 ya sürekli hemşireler bile emzir diyorlar, rezil olursun, pompa ile uğraşma falan diyorlar da, emzirirken o kadar boğuşuyorum ve yoruluyorum ki, sağmak kesinlikle zorlamıyor beni.. Ben şuan Sma optipro kullanıyorum, kilo alımları güzel fakat son bir haftadır kakalarının kokusu beni aşırı iğrendirmeye başladı, eşim normal her zamanki gibi diyor ama ben altlarını açmak istemiyorum artık o kadar iğrendim. Değiştirmeyi düşünüyorum o yüzden. Siz ne kullanıyorsunuz mama olarak?