Kızım 5 aylık üşümüş biraz doktora götürdük ilaç falan verdi 1 haftadır kullanıyoruz ancak öksürüyor ve öksürüğü gecmedi bugün biraz daha fazla öksürüyor bu durumu yaşayan annelerimiz var mı nasıl bir yol izlediler neler yapabilirim veya kullanabilirim yardımcı olabilir misiniz biraz endişeleniyorum