Lina_06 Benim oğlumunda kalp kapakçığında minik bir delik var . Çocuk doktoru benim alanım değil kardiyoloji görsün dedi sadece herhangi bir yorum yapmamıştı o sebeple direk oraya gidin dedim . İnşAllah herhangi bir sorun yoktur . Eğer gideceğiniz kardiyoloji doktoru devlet hastanesinde ise direk randevu alamıyorsunuz çocuk doktorunun kayıt açması gerekiyor , sevki gerekiyor