Balbebekannesi Merhaba güzel anneler ☺️ Bebeğim için oto koltuğu düşünüyoruz , Aranızda kullananlar var mı ? Varsa hangisini önerirsiniz ? Oto koltuğu alırken nelere dikkat etmeliyiz , yardımcı olursanız sevinirim , şimdiden çok teşekkür ederim 🥰
hayalimgercegim-0910 Balbebekannesi merhaba biz besafe 360 derece döneni kullanıyoruz çok memnunum. Arabadan indirip bindirirken rahat. Yolda canı sıkılıp ağladığında yan bana çevirip oynayabiliyorum. Zaten 2yaşa kadar sırtı dönük gitmesini öneriyor uzmanlar bu da sadece dönenler de mevcut. Besafe istediğim tek marka idi güvenlik testlerinin hepsinden geçmiş. Britax römer ve maxi cosi de de dönen modeller olduğunu biliyorum ama araştırmadım. Besafe fiyat olarak yukarda ama sonuna kadar hakediyor. Arabada durmayab kızımla artık yolculuk daha kolay.
Kuzumveben Balbebekannesi biz chicco youniverse kullanıyoruz 9-36 kg arası isofixli bir ürün adac testinden geçmiş dışarıyı rahatlıkla görebiliyor sizinde oto koltuğu alırken kriteriniz adac testinden geçmiş olmasi ve isofixli olması önemli piyasada 300,400 lirada oto koltuğu var ama güvenlik bu ihmale gelmez biraz bütçeyi ayarlamak gerek
Heaven1708 Bende besafenin comfort izi3 modelinin izofiksli olanını kullanıyorum. Koltuk alırken en önemli nokta çarpışma testlerinden başarıyla geçmiş olması. Kullandığım model baya yüksek oğlum dışarıyı izleyerek sıkılmadan seyehat ediyor. Şiddetle tavsiye ederim.
hayalimgercegim-0910 Perissmom 6,5 aylıktı. İçinde kendinden parçalar var büyüdükçe çıkartıyorsunuz oturma alanı genişliyor.
Balbebekannesi Güzel fikir verdiniz kızlar ,araştırıp bakacağım netten , güvenlik için alıyoruz ,bu yüzden sağlam bir şey olması önemli Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için 🥰🌺