ezgijd01 Ne yapsak olmadı bir türlü alışmadı . Nerdeyse Her gün alıştırmak için bindirip gezmeye çıkarıyoruz yol boyu çığlık ağıt 🤦🏻♀️ Arabada durmadığı için hiç bir yere gidemiyoruz . Bu durumu yaşayan var mı ?
Kayra1107 ezgijd01 ayni biz Bende bu durumu yasiyorum saniyordum ki Bir ben böyleyim 3 aylik olduk fakat hala sevemedi bende anne kucagi aldim Onada ilk Bir mirildandi biraz biraz sevmeye basladi sanirim Allah yardimcimiz olsun:))
Masal_m ezgijd01 18 aylık hala sevmiyor 🤦🏻♀️ Bu durum hem beni hem onu yıpratıyor sevdirmek için neler yaptım ama maalesef 🤷🏻♀️ Seven bebeklerin anneleri umarım güzel fikirler verir 🙏🏻
BalkizimBaloglum2 8 aylik ayni benimde öyle bitürlü binmek istemiyo çığlık çığlığa Agliyo bizde biyere gidemiyoruz bu yüzden kangru aldik onuda sevmedi 😒
ezgijd01 Kanguruyu seviyor ama kangurularda bacak kısımlarını tahriş ediyor bayağı ve bir yerden sonra taşıyanı da bayağı yoruyor . Yolda yürürken istemsizce bebek arabalarındaki bebeklere bakıyorum ah ah nasıl da akıllı duruyorlar diye iç geçiriyorum 😞
Ftsmhr 10 aylık olduk hiç sevmedi Kanguru da sevmiyor az duruyor sonra mız mız hiç durmuyor . Yatmak falan hiç istemiyor bebek arasında . Ki normal arabamızda bile çok nadir durduğu