AdaDefnemm karbonatı suya koyup ayaklarımızı 5 10 dk bekletin yıkayın ayak kokusu falan kalmıyor. Daha sonra temiz çorap ve ayakkbı flam kullanmak lazm tabi yoksa tekrarlar. Mantar enfeksiyonlarına da iyiymiş sanırım. Bi yakınımdan duydum. Bi deneyin isterseniz