HevalDikmen Temmuzun 21 inde almıştık garantisi devam ediyor weewell sütüm hiç gelmedi ihtiyacım da kalmadı artık o yüzden satıyorum sadece biberonun başlığının bir kısmı kaynatırken erimiş ama kullanıma engel değil 300 tl 450 tl ye almıştım .