Seldamli0809 Hanımlar 😔😒 sezeryan oldum 10.günüm yürürken sağ ve sol tarafta uc kısımlar yanıyor sanki biri tuz basıyor ağrıdan yürümekte zorluk çekiyorum kızlar ne yapmalıyım sizde de oluyor mu bu ne zaman geçer ne zaman toparlanirim 😒😔
BalarisiYusra Seldamli0809 bende öyleydim anlayabiliyorum seni ama zamanla geçiyor karnım çok şiş olunca daha çok yanıyordu benim
Sycr Seldamli0809 öncelikle gözün aydın cennet ayaklarının altında 😇 O yanmalar için de bol bol yürümeli ve oldukça su tüketmelisin. Yürüdükçe iyileşme sürende kısalacak inşallah.
Neso39- Seldamli0809 geçiyor ama 15. Günde filan geçmişti benim. Yine de çarşıya çıktığımda çok ayakta kaldığımda ara ara olmaya devam etti. 1 ay olunca hiç ameliyat olmamış gibiydim. Maalesef çok kat kesik ve iç dikiş olduğu için çok normalmiş. Ben sadece ben bu kadar ağar yaşıyorum zannedip depresyona girmiştim. Meğer 40 gün yataktan kalkamayanlar oluyormuş. Sonra öğrendiğimde şaşırıp halime şükretmiştim. İlk 10 gün tuvalete bile iki büklüm gittim ama. Öyle bol bol yürü diyenlere de sinir oluyorum. Yürünmüyor o acıda. Herkesin ağrı eşiği de farklı. Yatak yapısı da çok etkiliyor. Yatağın yumuşaksa vay haline 😄
Seldamli0809 BalarisiYusra kaç gün sonra geçiyor canım dışarı çıkamıyorum yuruyemiyeceğim diye evde 10 gündür de hapis gibiyim bunalıma girdim iyice 😔😒
Seldamli0809 Sycr keşke yürüyebilsem ağrı oldu mu olduğum yerden ayrilamiyorum direk oturuyom ağrısı oturunca geçiyor bitkisi yok mu ağrıyı dindirmek için
Ankakusu35 Seldamli0809 5 6 gün sonra geçer canım bende yaşadım aynısını 23 gün oluyo sıkma canını bebeği emzirirkende çok acır oralar çok eğilip kalkma dikkat et
EceKaplann Seldamli0809 Bende sezeryan oldum hiç öyle bi sorun yaşamadım hastaneden çıktığım günden itibaren hep ayaktaydım sadace uzanıp kalkınca ağrı oluyordu. İnsanın kilosuna bünyesine de bağlı olabilir
BalarisiYusra Seldamli0809 canım o yanma hissi bi 2 hafta çok nadirde olsa sürdü ama karnımdaki gaz inince rahat oluyordum karnım şiş olunca yanma çok oldu düğüm yerleri çok yanıyordu ama hepsi geçecek Ya sabır 🙂🙂 ara ara sızlama da yaşayabilirsin belki ileride korkma
yildizzz21 Benimde 8. günüm bende de var ağrılar, doktor fazla oturup ayakta kaldığımı, daha çok yatıp dinlenmem gerektiğini söyledi bugün, birde korse takmaya başladım doktor onunda çok faydası olduğunu söyledi bana
Sycr Seldamli0809 yanii şöyle söyleyeyim sezaryan ağrım sürekli yürüme ile 3 günde geçmişti belki bünyeden bünyeye fark vardır. İlk haftadan sonra da korse taktım yanıyordu ama ben hemen iyileşsin diye sıktın dişimi
Nil202 Seldamli0809 canım Allah yardımcın olsun o sezeryan o kadar berbat bisey ki ben 15 gun kalkamadım yuruyemedim 20 günden sonra daha iyi olur ins
Kaanefe_ Seldamli0809 malesfki aynıydım günler geçermi diye yatıp kalkıyordum bir an önce yarin olmasını gözlüyordm 20.günümde şükür toparladm ama acccık ağrılar oluyor ama eskisi kadar dgl
Minikannesi00 Seldamli0809 bol bol yürümeni önermiyorum canım, ben bi ara yürüyim dedim o gün akşamdan sabaha kadar ağrı çektim. Doktorum çok yürümememi ve oturmamamı söyledi. Uzan ve dinlen dedi . Yara dinlendikçe iyileşir dedi . Gerçekten az yürüdüm ve daha rahattım . Kaynamayan yarayı sürekli hareket ettiriyoruz yürüyerek,tabiki ağrı olur