Esilanur 5.ayında oğlum sıgmadı malesef aslında daha yatabılırdı ama hareketlenınce bende korktum. Kendı odası oldugu ıcın sepet besıgı söküp kaldırdım. Aldıgıma pişmanmıyım değilim ama cok da aman aman bir ihtiyac degılmıs🤷♀️ oğluma oda yapdıgım halde yanımda yatacak dıye bir heves almısdım