Barlasinannesi gunduz desen yarim saat 20 dakika ancak uyuyor , gece desen 1 bucuk 2 saatte bir kalkiyor emmeden uyumuyor hele bu ara 1 de kalkip 4te fln geri yatiyor .. Su 2 3 kez kalkiyo diyenler deliksiz uyuyor diyenler ne guzel bence uyuyan bir bebek Allahin bir hediyesi 😊😊 insallah birgun benim oglum da uyumayi basaracakkkk .. 😊