Kızlar yengem 6,5 aylık hamile ve suyu geldiği içün hastanede yatıyo , bebeğin ciğeri gelişsin diye iğne yapıyolar ama 2 hafta daha dayanmasını istiyor doktorlar , dayanamazsa her halükarda bebek alınıp küveze girecek , nekdr anne karnında kalabilirsr yaşama oranı yükselecek , aranızda 6,5 aylık doğum yapan var mı? Lütfen dua edin