Kızlar 2 ay olacak covid 19 geçirdik. Ben vücut ağrısı,baş ağrısı, halsizlik yorgunluk semptomları ile geçirdim. 1 haftadır da temızlık yapıyorum cam, çerçeve,dip köşeee vs. Bugun öğlenden sonra yine vücut ağrısı ve hafif baş ağrım var üşüttüm büyük ihtimalle. Eşime söyledim yine virüs falan olmuşsundur benden uzak dur dedi 🤷🏻♀️ içime kurt düştü ya yine virüs olduysam 😔Hafta sonu annemler geldi aylarr sonra kimsede başka belirti yok. Üşütmüş olayım lütfen 😞😞😞